kita milik Dia.

sayang kamu. <3 <3 <3

Posted on: January 22, 2010

bismillah.

post ini ditulis untuk sahabat seperjuangan yg masih bersabar dgnku… terutamanya mereka yg hidup bersamaku di sini. terima kasih kerana memahami dan bersabar dgn kerenah diri ini. aku tahu aku banyak menguji kesabaran kamu… semua yg berlaku memberikan kesedaran bahawa diri masih belum kuat tunjangnya dan aku masih memerlukan kamu utk memperbaiki diri. ini ujian dari Allah untuk melihat sejauh mana kekuatan kita untuk mengharungi segalanya bersama-sama.

ketidakmatangan diri ini terserlah dgn apa yg telah terjadi. dan aku menyesal dgn apa yg sudah aku lakukan. perspektif kamu mungkin sudah berubah. tapi aku redha kerana semua ini pasti ada hikmahnya. Allah mahu mengajar aku, kamu dan kamu. peristiwa itu membuka mataku. yg aku perlu jadi lebih kuat utk menempuh dugaan2 yg ada. dan hati ini sgt bersyukur masih ada kamu yg mahu membimbing. yg tak beralih walaupun angin kencang menyapa.

aku  cuma  berdoa  kamu  masih  di  sini  menemani  aku. aku memerlukan  kamu  hingga  tiba  masa  aku  boleh  berdiri  sendiri  dan kuat  mengharungi  dugaan2  yg  bakal tiba. mari  kita  trus  bersama. aku sayang kamu lillahi ta’ala.❤

1 Response to "sayang kamu. <3 <3 <3"

sweet sgt zaira… kamu sgt bertuah krna mmpunyai mereka yg mnyayangi kamu disekeliling dn paham akn ujian Allah itu~ Alhamdulillah… shbat sejati sukar dicari, namun bila ditemui, dia akn bsama stiap kali ujian melanda, insyaAllah~

Leave a Reply

