kita milik Dia.

alahai remaja… kempen “NO PANTIES?”

Posted on: February 14, 2010


SHAH ALAM: Female students in higher-learning institutes here are being persuaded not to wear panties on Valentine’s Day as an expression of true love for their boyfriends.

The “no-panties promotion”, being held for the first time, has apparently been gaining interest among the students, who are passing the news by word-of-mouth.

Two students in their 20s from Shah Alam, known only as Ummi and Melissa, said they were aware of the “promotion.”

“I feel it is personal,” said Ummi with a smile.

“Valentine’s Day is a good time to express one’s love. And, what we use or don’t use is our right, our freedom. But we will do what is right. It’s a new world now.”

Melissa claimed that there was already a large group who planned to go ahead with it.

“We will know how many by Valentine’s evening.”

State Islamic Affairs Department (Jais) director Datuk Mohammed Khusrin Munawi said:

“We will not allow Muslim students to be taken in by such celebrations that deviate from the teachings of Islam.”

>>>klik sini.<<<

ana dapat tahu cerita ni pun dari kawan dari Malaysia. apa nak jadi dengan akhlak remaja Malaysia sekarang. ternyata kempen ini menyeru untuk berzina. ZINA ok??? ingat benda kecik ke? ya Allah. risau. terfikir adik2 ana kat Malaysia. walaupun semuanya lelaki, tapi harap2lah diorang tak buat benda2 terkutuk ni. ana pun risaukan diri ana. semoga ana tak tergolong dalam golongan2 yang buat benda2 ni.

antum tahu ke maksud zina tu apa? Persetubuhan yang dilakukan lelaki dan wanita LUAR NIKAH.

dan dalam Islam, zina dikategorikan sebagai DOSA BESAR. dan nak tahu apa hukuman yang wajib dijatuhkan kepada penzina2 ni?

Firman Allah, yang bermaksud: “Perempuan dan lelaki yang berzina, hendaklah kedua-duanya didera. Masing-masing 100 kali dera (pukulan), janganlah sayang terhadap kedua-duanya dalam menjalankan agama Allah, jika kamu benar-benar beriman kepada Allah dan hari kemudian. Hendaklah hadir ketika menyeksa kedua-duanya, satu golongan daripada orang mukmin.” (Surah an-Nur, ayat 2)

yang tu untuk yang belum kawin. yang dah kawin pulak, kalau berzina?

REJAM SAMPAI MATI.

ok. kenapa sesetengah orang tak takut pun dengar ancaman2 ini?? reflect balik.

urm. Malaysia laksanakan hukum hudud tak? urmmm. TAKKKKKKKKK.

nilah akibatnya. orang Melayu Islam sendiri dah tak takut dengan hukum Allah. kalau hukum hudud dipraktikkan sejak dulu, ana rasa, gejala sosial macam ni tak menular sampai teruk macam ni.

zionis mesti tengah bersorak gembira tengok kerosakan yang berlaku dalam ummat Islam akhir zaman ni.

yang pelik tu, yang perempuan2 ni yang semangat nak buat. mana pergi maruahmu, wanita??? adakah cintamu semurah nafsu?

isk T__T

ps: ya Allah, jangan Kau bolak-balikkan hati kami setelah Kau beri petunjuk. ana harap diri ini tak terlibat dengan dosa2 besar macam ni. Mungkin dulu aku jauh dariMu. Mungkin dulu aku ada tersalah langkah. Ya Rabb, jangan Kau tarik lagi hidayahMu ke atasku. Sesungguhnya aku takutkan azabMu di akhirat sana.



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: